Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tchyně je tak dobrá, jak dobrý je její zeť. Totéž platí o tchánovi a jeho snaše. Vy jako schopný zeť najdete určitě příhodnou chvilku, kdy co nejmileji tchyni vysvětlíte, že všechno je moc fajn, jen kdybychom mluvili trochu potišeji. Na vesnicích jsou lidé zvyklí mluvit hlasitě, protože se musí přes ty ploty slyšet, ale u vás máte kratší vzdálenosti.

0 0
možnosti

Gratuluju. Mi ta moje včera sdělila, že malá váží málo a měla bych jí líp krmit a líp vařit, aby byla kulatější. Tak jsem jí strčila do ruky tabulky Státního zdravotního ústavu, že malá váží naprosto průměrně vzhledem ke své výšce a pak jí oznámila, že za to, že je malinká vzrůstem může její syn, který nevyrostl. Promiňte, že to tady ventiluju, ale jsem toho plná, prostě při vší vůli nejsem schopná vyhovět jejím požadavkům. Čest všem milým a empatickým tchýním, i když trochu upovídaným :-)

0 0
možnosti
Foto

Tchyne se vetsinou nemuzou vystat, takze pokud Vas jediny problem jsou decibely, urcite to bude mit reseni ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 28
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 856x
Je mi 28 let. Vždycky jsem chtěl psát, ale až s narozením dcery jsem našel to správné téma. Na konci dubna 2014 mi vyšla první kniha A život je tu!.

Seznam rubrik