Diskuse

Dát dětství

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nejen na vlastních dětech, ale na nikom, kdo to nezavinil, bychom se neměli vylejvat vztek. Pokud vás někdo nebo něco naštve, měl byste být naštvaný jen na toho někoho nebo na něco nebo na sebe, nikdy na nikoho jiného. Tohle s vlastními dětmi nijak nesouvisí. Když vás naštve šéf, neměl byste si chladit žáhu na prodavačce, protože s tím, co vás naštvalo nemá nic společného a stejně vám nemůže pomoci, naštvání se tím nezbavíte, protože problém zůstává.

Naučit děti, že se jim nemůžete věnovat každý den, celý den, není špatné zejména pro děti. Měly by se naučit se zabavit a nezvykat si na to, že jim někdo věnuje neustálou pozornost. Je to stejně špatné jako se jim nevěnovat nikdy.

0 0
možnosti
KT

Když už vám vyšla kniha, nešlo by to bez těch pravopisných chyb?

0 0
možnosti
PV

P60e71t51r 88V96u50r74b59s

29. 9. 2014 12:23

Dobrý den, máte pravdu. Sám to nemám rád. Jen jsem ten článek psal trochu s emocemi a hlavně si to po sobě ani nepřečetl. Jednu opravdu velkou chybu jsem opravil. Děkuji za upozornění. Hezký den.

0 0
možnosti
  • Počet článků 28
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 856x
Je mi 28 let. Vždycky jsem chtěl psát, ale až s narozením dcery jsem našel to správné téma. Na konci dubna 2014 mi vyšla první kniha A život je tu!.

Seznam rubrik