Diskuse

První besídka

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Užila jsem si Vaše líčení z druhé strany barikády, já si užívám tu drezúru...;-D Vždycky mě dojme, jak, přesto, že naše dlouho cvičené děti vždy při lámání chleba zcela pozmění zamýšlený průběh vystoupení, rodiče a příbuzní poplakávají a považují právě tuto besídku za tu "nej"!

1 0
možnosti

Moc hezké. Při četbě článku jsem se slzou v oku zavzpomínala na první umělecké výkony mých, dnes již dospělých,  synů.

U příspěvku Hany Zamrazilové jsem se snad dnes poprvé zasmála nahlas.

Při všech dnešních negativních správách velmi příjemné čtení.R^

0 0
možnosti

Moc hezké!

A vzpomněa jsem si na jiný výjev, jak ho znám z vyprávění:

Na vánoční besídce ještě před zpěvem koled měly děti předvést pokrok v zoologii. Teta nahazovala zvíře a děti odpovídaly, jak se jmenuje jeho děťátko. "Kravička." "Telátko." "Kočička." "Koťátko."...... Až u pejska se rozhostilo ticho. Teta se snažila napovědět: "No přece ště.... ště...." Načež děti povstaly jako jeden muž a spustily: "Štědrej večer nastal..."

2 0
možnosti
Foto

jj, ať žije Pavlov;-D

1 0
možnosti

To je krásný :-) A přesný.

1 0
možnosti
  • Počet článků 28
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 856x
Je mi 28 let. Vždycky jsem chtěl psát, ale až s narozením dcery jsem našel to správné téma. Na konci dubna 2014 mi vyšla první kniha A život je tu!.

Seznam rubrik