Petr Vurbs

Je mi 28 let. Vždycky jsem chtěl psát, ale až s narozením dcery jsem našel to správné téma. Na konci dubna 2014 mi vyšla první kniha A život je tu!.
  • Počet článků 28
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 856x

Seznam rubrik

Petr Vurbs

Rozhovor

„Když budeš chtít vystřídat, řekni, jo?“ „Dobrý, za hodinu jsme tam. Jsem v pohodě.“ Měli za sebou něco přes 650 kilometrů jízdy a únava na něj přišla ještě před hranicemi s Rakouskem. Po dvou hodinách řízení cítil, jak ho monotónnost dálnice připravuje o koncentraci. Skoro toužil zatočit volantem o více než těch pár stupňů doleva nebo doprava, což by ale na líně se vlnící asfaltové tepně mělo fatální následky. Přesto si odmítal připustit, že by řízení předal svému spolujezdci. Nikdy dřív v té roli před ním nebyl a nechtěl zklamat, i když si vůbec nebyl jist, jestli na tom, aby celou trasu sám odřídil, malicherně nezáleží jenom jemu.

31.7.2014 v 23:59 | Karma: 19,02 | Přečteno: 1249x | Diskuse| Letní povídka